Przedstawiamy system Talentów



Wraz z aktualizacją Stal i cień, wprowadziliśmy nowy system Talentów. System ten pozwala graczom na dostosowanie czterech klas w grze do swoich potrzeb.

Każda z klas ma 10 miejsc na Talenty – a zaczynasz z 1 Talentem dla każdego z nich. Rozgrywka postaciami pozwala ci zdobywać PD niezbędne do zdobycia poziomów danej klasy i odblokowania nowych Talentów. Po osiągnięciu maks. 30 poziomu danej klasy, będziesz mieć cztery opcje Talentów na każde z miejsc.

Istnieją trzy kategorie Talentów:

  • Trzy główne skupiają się na broni, umiejętnościach i um. ruchu.
  • 3 Talenty kuźni skupiają się na tworzeniu broni, umiejętności i um. ruchu.
  • Cztery ogólne skupiające się na leczeniu, odłamkach, kurczakach i szybkości ruchu.

Każda z klas ma unikatowe Talenty, które poprawiają efektywność broni i umiejętności, które pasują do roli danej klasy i jej rozgrywki w grze. W połączeniu z istniejącym systemem Run i pasywnych wzmocnień otrzymanych podczas meczu, można stworzyć śmiertelnie groźną postać, która przetrwa do końca meczu. Więcej informacji na temat Talentów każdej z klas znajduje się w tym artykule.

Aby wybrać swoje Talenty, przejdź do Zbrojowni w menu głównym Realm Royale i wybierz swoją klasę. W menu Talii zobaczysz listę wszystkich dostępnych Talentów. Cztery ogólne kategorie mogą być wykorzystane przez wszystkie klasy: Leczenie, Odłamki, Kurczaki i Szybkość ruchu. Te kategorie znane są jako Talenty ogólne – mogą być wykorzystane przez każdą klasę, ale odblokowane są w oparciu o poziom wybranej przez ciebie klasy.

Talenty ogólne
  • Leczenie
    • Odnowa
      • Zwiększa otrzymywane leczenie o 25%.
      • Odblokowane od początku.
    • Przywrócenie
      • Pasywna regeneracja 10 PZ na sekundę.
      • Odblokowane na 1. poz. klasy.
    • Wigor
      • Zwiększa maks. PZ o 300.
      • Odblokowane na 11. poz. klasy.
    • Moloch
      • Otrzymujesz 25% mniej obrażeń za trafienia w głowę.
      • Odblokowane na 21. poz. klasy.
  • Odłamki
    • Skąpiec
      • 1 dodatkowy odłamek przy odczarowaniu każdego przedmiotu.
      • Odblokowane od początku.
    • Twórca
      • Tworzenie przedmiotów trwa 5 s.
      • Odblokowane na 4. poz. klasy.
    • Kasa kurczaków
      • Zyskujesz 25 odłamków za eliminację Kurczaka.
      • Odblokowane na 14. poz. klasy.
    • Alchemia
      • Tworzenie mikstur jest o 20 s. szybsze.
      • Odblokowane na 24. poz. klasy.
  • Kurczak
    • Uciekający kurczak
      • Zwiększa szybkość ruchu w postaci Kurczaka o 15%.
      • Odblokowane od początku.
    • Mocarz
      • Zyskujesz 500 PZ w postaci Kurczaka.
      • Odblokowane na 5. poz. klasy.
    • Zdrowy Kurczak
      • Po odrodzeniu powracasz do pełni zdrowia.
      • Odblokowane na 15. poz. klasy.
    • Inkubacja
      • Odrodzenie w postaci Kurczaka jest o 5 s szybsze.
      • Odblokowane na 25. poz. klasy.
  • Szybkość
    • Praca nóg
      • Zwiększa szybkość ruchu o 10%.
      • Odblokowane od początku.
    • Odruchy
      • Tryb celowania aktywuje się o 25% szybciej.
      • Odblokowane na 8. poz. klasy.
    • Mistrzowska jazda
      • Zwiększa szybkość ruchu podczas jazdy o 10%.
      • Odblokowane na 18. poz. klasy.
    • Trening bojowy
      • Poruszasz się o 25% szybciej przy celowaniu.
      • Odblokowane na 28. poz. klasy.

Po wybraniu opcji Talentów ogólnych, trzeba podjąć kilka decyzji odnośnie Talentów dostępnych wyłącznie dla twojej klasy. Każda z klas ma wyjątkowe Talenty. Trzy z nich skupiają się na efektywności korzystania z broni i umiejętności, a pozostałe trzy na umiejętności tworzenia przedmiotów w Kuźni.

Talenty główne

Wojownik
  • Umiejętność
    • Gladiator
      • Krzyk tarczy, Krzyk leczniczy i Strzał siecią mają o 50% skrócony czas odnowienia.
      • Odblokowane od początku.
    • W ogniu walki
      • Krzyk tarczy zwiększa szybkość ruchu sojuszników o 25% na 4 s.
      • Odblokowane na 2 poz. Wojownika.
    • Pułapka
      • Strzał siecią zakorzenia wrogów na 1,5 s.
      • Odblokowane na 12 poz. Wojownika.
    • Inspiracja
      • Krzyk leczniczy przywraca sojusznikom 200 PZ.
      • Odblokowane na 22 poz. Wojownika.
  • Broń
    • Arsenał Wojownika
      • Zadajesz 20% więcej obrażeń toporami, mieczami i młotami.
      • Odblokowane od początku.
    • Celne rzuty
      • Toporki zadają aż do 40% więcej obrażeń.
      • Odblokowane na 6 poz. Wojownika.
    • Hammertime
      • Młoty zadają o 40% więcej obrażeń po skorzystaniu z um. ruchu.
      • Odblokowane na 16 poz. Wojownika.
    • Mistrz ostrza
      • Miecze zadają 30% obrażeń więcej i przyznają ci 25% zwiększenie szybkości ruchu.
      • Odblokowane na 26 poz. Wojownika.
  • Ruch
    • Szybkość Wojownika
      • Czas odnowienia Heroicznego wyskoku i Szarży jest skrócony o 35%.
      • Odblokowane od początku.
    • Heroiczna decyzja
      • Aktywacja Heroicznego wyskoku przyznaje ci na 2 s. tarczę pochałaniającą 300 obrażeń.
      • Odblokowane na 9 poz. Wojownika.
    • Szturm
      • Szarża zwiększa obrażenia twojego kolejnego ataku o 20%.
      • Odblokowane na 19 poz. Wojownika.
    • Brutalność
      • Heroiczny wyskok i Szarża zadają 600 obrażeń w momencie trafienia.
      • Odblokowane na 29 poz. Wojownika.

Łowca
  • Umiejętność
    • Specjalista
      • Flara, Mina zbliżeniowa i Wybuchowa strzała mają o 50% skrócony czas odnowienia.
      • Odblokowane od początku.
    • Wybuchowe bełty
      • Zwiększa obrażenia zadawane przez Wybuchowe strzały o 300.
      • Odblokowane na 2 poz. Łowcy.
    • Mistrz pułapek
      • Pułapki zbliżeniowe spowalniają wrogów o 50% i odkrywają ich na 3 s.
      • Odblokowane na 12 poz. Łowcy.
    • Wykończ ich
      • Wydłuża czas trwania Flary o 100%.
      • Odblokowane na 22 poz. Łowcy.
  • Broń
    • Arsenał Łowcy
      • Zadaje o 20% więcej obrażeń kuszami, długimi łukami i arbaletami.
      • Odblokowane od początku.
    • Szpilki
      • Kusze zwiększają obrażenia zadawane celowi o 30% na 3 s.
      • Odblokowane na 6 poz. Łowcy.
    • Łowca głów
      • Kudsze będą zadawać 50% więcej obrażeń przy strzałach w głowę.
      • Odblokowane na 16 poz. Łowcy.
    • Wygięty łuk
      • Obrażenia zadane przez naciągnięty Długi łuk są zwiększone o 35%.
      • Odblokowane na 26 poz. Łowcy.
  • Ruch
    • Szybkość Łowcy
      • Wycofanie i Przewrót mają o 25% krótszy czas odnowienia.
      • Odblokowane od początku.
    • Haracz
      • Przewrót zwiększa obrażenia twojego kolejnego ataku o 30% na 3 s.
      • Odblokowane na 9 poz. Łowcy.
    • Pustynny cień
      • Po Wycofaniu zyskujesz 40% do szybkości ruchu na 3 s.
      • Poziom: 19
    • Surwiwalista
      • Aktywacja Wycofania lub Przewrotu przyznaje ci tarczę pochłaniającą 300 obrażeń na 2 s.
      • Odblokowane na 29 poz. Łowcy.

Zabójca
  • Umiejętność
    • Sabotaż
      • Granaty i drony mają o 50% skrócony czas odnowienia.
      • Odblokowane od początku.
    • Podstęp
      • Wkroczenie w Zasłonę dymną przyznaje ci 40% szybkości ruchu na 3 s.
      • Odblokowane na 2 poz. Zabójcy.
    • Tropiciel
      • Zwiększa czas trwania ujawnienia Drona z czujnikami o 10 s.
      • Odblokowane na 12 poz. Zabójcy.
    • Ogłuszenie
      • Granat ogłuszający spowalnia wrogów o 50% na 3 s.
      • Odblokowane na 22 poz. Zabójcy.
  • Broń
    • Arsenał Zabójcy
      • Zadajesz 20% więcej obrażeń karabinami snajperskimi, karabinami rodowymi i pistoletami.
      • Odblokowane od początku.
    • Starożytna moc
      • Karabiny rodowe zadają o 40% więcej obrażeń na 3 s. po użyciu um. ruchu.
      • Odblokowane na 6 poz. Zabójcy.
    • Toksykologia
      • Trujące pistolety zwiększają obrażenia zadawane celowi o 30% na 3 s.
      • Odblokowane na 16 poz. Zabójcy.
    • Celność
      • Karabiny snajperskie będą zadawać 50% więcej obrażeń przy strzałach w głowę.
      • Odblokowane na 26 poz. Zabójcy.
  • Ruch
    • Szybkość Zabójcy
      • Mrugnięcie i Ukrycie mają o 35% skrócony czas odnowienia.
      • Odblokowane od początku.
    • Nieziemska obrona
      • Aktywacja Mrugnięcia przyznaje ci na 2 s. tarczę pochłaniającą 300 obrażeń.
      • Odblokowane na 9 poz. Zabójcy.
    • Infiltrator
      • Ukrycie ma teraz o 200% dłuższy czas trwania.
      • Odblokowane na 19 poz. Zabójcy.
    • Zimna krew
      • Aktywacja Ukrycia lub Mrugnięcia skraca czas odnowienia um podst. o 5 s.
      • Odblokowane na 29 poz. Zabójcy.

Mag
  • Umiejętność
    • Mag
      • Lodowy blok, Lodowa ściana i Totem leczniczy mają o 50% skrócony czas odnowienia.
      • Odblokowane od początku.
    • Odmrożenie
      • Lodowy blok przyznaje ci na 2 s. tarczę pochłaniającą 300 obrażeń po zakończeniu um.
      • Odblokowane na 2 poz. Maga.
    • Wieczna zmarzlina
      • Wydłuża czas trwania i skraca czas odnowienia Lodowej ściany o 50%.
      • Odblokowane na 12 poz. Maga.
    • Zasięg totemu
      • Leczenie Totemem przyznaje tobie i twoim sojusznikom 15% redukcji obrażeń na 2 s.
      • Odblokowane na 22 poz. Maga.
  • Broń
    • Arsenał maga
      • Zadajesz 20% obrażeń więcej Kosturami.
      • Odblokowane od początku.
    • Trafienie gromu
      • Kostury gromu zwiększają zadawane obrażenia o 30% na 3 s.
      • Odblokowane na 6 poz. Maga.
    • Siła kamienia
      • Kostury kamienia zadają dodatkowe 300 obrażeń przy 3 trafieniach.
      • Odblokowane na 16 poz. Maga.
    • Zabójczy mróz
      • Zwiększa zasięg i obrażenia zadawane przez Lodowe kostury.
      • Odblokowane na 26 poz. Maga.
  • Ruch
    • Szybkość maga
      • Szybowanie i Ścieżka duchów mają o 35% skrócony czas odnowienia.
      • Odblokowane od początku.
    • Wysokie loty
      • Wydłuża czas trwania Szybowania o 100%.
      • Odblokowane na 9 poz. Maga.
    • Gwiezdny podróżnik
      • Zwiększa szybkość ruchu Ścieżki duchów o 50%.
      • Odblokowane na 19 poz. Maga.
    • Sprzężenie zwrotne
      • Aktywacja Szybowania lub Ścieżki duchów skraca czas odnowienia um. podst. o 5 s.
      • Odblokowane na 29 poz. Maga.
Talenty Kuźni

Wojownik
  • Tworzenie umiejętności
    • Skuteczność
      • Tworzenie umiejętności kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Krzyk tarczy
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Krzyk tarczy.
      • Odblokowane na 3 poz. Wojownika.
    • Gwarant. Strzał siecią
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Strzał siecią.
      • Odblokowane na 13 poz. Wojownika.
    • Gwarant. Krzyk leczniczy
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Krzyk leczniczy.
      • Odblokowane na 23 poz. Wojownika.
  • Tworzenie broni
    • Efektywność
      • Tworzenie broni kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Toporek
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Toporek.
      • Odblokowane na 7 poz. Wojownika.
    • Gwarant. Ciężki młot
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Ciężki młot.
      • Odblokowane na 17 poz. Wojownika.
    • Gwarant. Miecz
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Miecz.
      • Odblokowane na 27 poz. Wojownika.
  • Tworzenie um. ruchu
    • Efektywność ruchu
      • Tworzenie um. ruchu kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Heroiczny wyskok
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu to Heroiczny wyskok.
      • Odblokowane na 10 poz. Wojownika.
    • Gwarant. Szarża
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu to Szarża.
      • Odblokowane na 20 poz. Wojownika.
    • Legendarna szybkość
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu będzie legendarna.
      • Odblokowane na 30 poz. Wojownika.

Łowca
  • Tworzenie umiejętności
    • Skuteczność
      • Tworzenie umiejętności kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Wybuchowa strzała
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Wybuchowa strzała.
      • Odblokowane na 3 poz. Łowcy.
    • Gwarant. Pułapka zbliżeniowa
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Pułapka zbliżeniowa.
      • Odblokowane na 13 poz. Łowcy.
    • Gwarant. Flara
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Flara.
      • Odblokowane na 23. poz. Łowcy.
  • Tworzenie broni
    • Efektywność
      • Tworzenie broni kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Kusza
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Kusza.
      • Odblokowane na 7 poz. Łowcy.
    • Gwarat. Arbalet
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Arbalet.
      • Odblokowane na 17 poz. Łowcy.
    • Gwarant. Długi łuk
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Długi łuk.
      • Odblokowane na 27 poz. Łowcy.
  • Tworzenie um. ruchu
    • Efektywność ruchu
      • Tworzenie um. ruchu kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Przewrót
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu to Przewrót.
      • Odblokowane na 10 poz. Łowcy.
    • Gwarant. Wycofanie
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu to Wycofanie.
      • Odblokowane na 20 poz. Łowcy.[/*]

    • Legendarna szybkość
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu będzie legendarna.
      • Odblokowane na 30 poz. Łowcy.
Zabójca
  • Tworzenie umiejętności
    • Skuteczność
      • Tworzenie umiejętności kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Zasłona dymna
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Zasłona dymna.
      • Odblokowane na 3 poz. Zabójcy.
    • Gwarant. Dron z czujnikami
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Dron z czujnikami.
      • Odblokowane na 13 poz. Zabójcy.
    • Gwarant. Granat ogłuszający
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Granat ogłuszający.
      • Odblokowane na 23 poz. Zabójcy.
  • Tworzenie broni
    • Efektywność
      • Tworzenie broni kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Karabin rodowy
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Karabin rodowy.
      • Odblokowane na 7 poz. Zabójcy.
    • Gwarant. Trujący pistolet
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Trujący pistolet.
      • Odblokowane na 17 poz. Zabójcy.
    • Gwarant. Karabin snajperski
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Karabin snajperski.
      • Odblokowane na 27 poz. Zabójcy.
  • Tworzenie um. ruchu
    • Efektywność ruchu
      • Tworzenie um. ruchu kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Mrugnięcie
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu to Mrugnięcie.
      • Odblokowane na 10 poz. Zabójcy.
    • Gwarant. Ukrycie
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu to Ukrycie.
      • Odblokowane na 20 poz. Zabójcy.
    • Legendarna szybkość
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu będzie legendarna.
      • Odblokowane na 30 poz. Zabójcy.

Mag
  • Tworzenie umiejętności
    • Skuteczność
      • Tworzenie umiejętności kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Lodowy blok
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Lodowy blok.
      • Odblokowane na 3 poz. Maga.
    • Gwarant. Lodowa ściana
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Lodowa ściana.
      • Odblokowane na 13 poz. Maga.
    • Gwarant. Totem leczniczy
      • Twoja pierwsza stworzona umiejętność to Krzyk leczniczy.
      • Odblokowane na 23 poz. Maga.
  • Tworzenie broni
    • Efektywność
      • Tworzenie broni kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Kostur gromu
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Kostur gromu.
      • Odblokowane na 7 poz. Maga.
    • Gwarant. Kostur kamienia
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Kostur kamienia.
      • Odblokowane na 17 poz. Maga.
    • Gwarant. Kostur lodu
      • Twoja pierwsza stworzona broń to Kostur lodu.
      • Odblokowane na 27 poz. Maga.
  • Tworzenie um. ruchu
    • Efektywność ruchu
      • Tworzenie um. ruchu kosztuje 20 odłamków mniej.
      • Odblokowane od początku.
    • Gwarant. Szybowanie
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu to Szybowanie.
      • Odblokowane na 10 poz. Maga.
    • Gwarant. Ścieżka duchów
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu to Ścieżka duchów.
      • Odblokowane na 20 poz. Maga.
    • Legendarna szybkość
      • Twoja pierwsza stworzona um. ruchu będzie legendarna.
      • Odblokowane na 30 poz. Maga.

Postępy w poziomach klas pozwolą ci odblokować Talenty, które skupiają się na specyficznych sposobach rozgrywki oraz korzystania z broni i umiejętności. Musisz zatem wiedzieć, w jaki sposób przyznawane są PD pozwalające na awans. Poniżej przedstawiamy pełną rozpiskę zdobywanych PD*:

  • Doświadczenie zebrane podczas meczu
    • Czas przetrwania
      • Gracze otrzymują 20 PD Mistrzostwa za każdą przetrwaną minutę podczas meczu.
    • Bonus za osiągnięte miejsca
      • Gracze otrzymują dodatkowe PD za trafienie do czołowej 3 graczy.
        • 200 PD Mistrzostwa za 1. miejsce.
        • 150 PD Mistrzostwa za 2. miejsce.
        • 100 PD Mistrzostwa za 3. miejsce.
      • Eliminacje
        • Gracze otrzymują dodatkowe doświadczenie za pierwszą eliminację i doświadczenie za każde kolejne zabójstwo.
          • 100 PD Mistrzostwa za pierwszą eliminację.
          • 20 PD Mistrzostwa za kolejne.

      *Uwaga: Te wartości mogą być podobne do otrzymywanych PD Biletu rozgrywek, ale są rozliczane osobno i nie podlegają wzmocnieniom Biletu rozgrywek.